Mina älskade syskon :(

Min minsta lillasyster och min lillebror bevittnade ett rån i lördags :( Fy fan va läskigt. Är så otroligt glad över att dom inte skadades.. Ja inte fysiskt iaf.. Men dom mår riktigt dåligt.. Har suttit och ringt en massa samtal för att hitta nån som kan träffa dom och prata.. Det är ett måste.. Kommer inte kunna komma över detta annars.. Glömma kommer dom aldrig att göra men dom kan lära sig att leva med det.. Fick tips om några personer.. Skulle ringa upp mig i eftermiddag.. Hoppas det blir före kvart i tre för då börjar jag jobba.. Jag varken kan eller får prata då.. Efter jobbet åker jag hem till mamma.. Vill träffa mina syskon.. Tänk om jag hade förlorat dom.. Usch vill inte ens tänka tanken.. Jag och Kevin (och lilla Ludde) ska sova där i natt.. Kan hända att syrran får en tid redan i morgon och då vill jag visa mitt stöd till både henne och mamma.. Medans jag jobbar så är kevin och Ludde hos dom.. Ludde ska dit och gosa med "moster" Emma och Kevin ska va med sin "mobbo" :)


Mina älskade syskon.. Jag älskar er <3

Kommentarer
Skrivet av: Gunsan

Är du med i Kommunal?

Ring dem i så fall för det kan ingå akut psykologhjälp i din medlemsavgift. Bara en tanke. Vet att det gäller om man är i samma familj typ make o sambo samt barn, värt att kolla om det gäller dina syskon kanske.

Kramar till syskonen och dig

2010-03-01 | 13:05:35
URL: http://www.metrobloggen.se/kardiomyopati

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback