Ny vecka

Jo men visst.. En nya vecka är här och jag hoppas den innehåller nåt roligt.. Kevin är i skolan och jag har precis vart ut med Ludde.. Han ligger och sover.. Han är lite halv lat så där ;) Man tycker ju att han borde vara vaken nu eftersom han har sovit hela natten, men nej då.. Här ska det snarkas så ofta som möjligt :) Helgen då... Ja som jag skrev tidigare så fick jag ju jobba på min lediga helg.. Men det är rätt okej eftersom jag som sagt blev inbeordrad.. Och det ger bra pengar.. Jobbade kväll på lördagen och sen ett dagpass igår. Idag är jag ledig och det känns riktigt skönt. Men det är väl inte så där jätte kul att behöva ställa klockan på halv sju när man är ledig :/ Men Kevin måste ju till skolan.. han va inte så sugen på att gå dit.. Märkte det direkt. Han som tidigare gillat skolan.. Jag längtar tills jag får tag på en lägenhet så vi kan flytta härifrån.. Så Kevin kan få den hjälp som han behöver i skolan.. Där han kan få beröm för det som är bra ist för att bara höra hur dum och dålig han är :( Mammas lilla/stora bebis <3


Städa lite


Kommentarer

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback