Så trött på all snö nu

För några dagar sen så trodde jag att våren skulle komma.. All snö började töa och solen lyste.. Men sen kom snön igen :( Sitter och tittar ut och det snöar.. VILL HA VÅR !!!!!!!
Är iaf äntligen hemma nu.. Jobbade i måndagskväll och Kevin va hos mormor.. Mamma ringde och sa att Kevin hade kräkts flera gånger :( Jag fick panik.. Magsjuka är inget jag vill ha :/ Vågade inte åka hem med Kevin ifall han skulle må dåligt på bussen.. Vill inte riskera att man får kliva av mitt ute i skogen.. Så vi sov över hos mamma.. Och eftersom Kevin ska vara "kräkfri" i två dagar innan han får komma till skolan så sov vi över till igår :) det va mysigt att få umgås med familjen.. Och Kevin kan inte ha haft magsjukan.. Det måste ha vart nåt han ätit.. Han har ju känslig mage.. Och även om han tycker om det han äter så är det inte allt som passar ihop i hans mage :( KOm iaf hem igår och det känns jätte skönt.. Borta bra men hemma bäst ;) Kevin är i skolan idag och i kväll ska jag jobba.. Min lille bror Daniel ska vara barn/hundvakt.. Eller hundvakt är han inte.. Det blir nog min lillasyster Emma som passar Ludde :) Hon älskar hundar.. Snart är det helg och jag får klara mig utan pojkvännen :( Hans bil är trasig.. Han har beställt saker till bilen och jag håller tummarna att det är det felet som han misstänker.. Annars tar det ju längre tid innan jag får träffa honom :/ Är så bortskämd med att få träffa honom varje helg så när nåt dyker upp känns det jätte konstigt.. Men men.. Jag klarar mig.. Tro jag ;) Jo då.. Klart jag gör :D en det känns lite extra tråkigt eftersom jag är ledig denna helg.. På lördag ska jag och Kevin åka till Sala.. Och på söndag ska jag ev jobba extra.. Lite extra i plånboken är aldrig fel..

Nej nu ska jag duscha och göra mig i ordning för dagen.. Och gå ut med Ludde <3


Kommentarer

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback