Sex and the city

Igår tog jag fram min älskade Sex and the city-box.. Satte i en skiva i DVD:n och BOM BOM BOM... Jag va fast... Igen ;) Älskar verkligen den serien :) Och filmen, den va så bra.. Nu ska det ju komma en till och jag hoppas den är lika bra.. Ska bli spännande och se vad den nya handlar om.. Allt hände ju i den första så vad finns det över? Hur som haver, jag längtar iaf :) En skiva blev snabbt flera.. Kommer ihåg när jag fick den.. Det va min älskade Anders som gav mig den när vi firade 3 år.. Tror det va 3.. Eller 2??? Han ångrade SNABBT att han köpt den iaf :p Varför? Jo för att jag inte va kontaktbar på flera dagar hahahahahahaha... Enligt honom alltså ;) Jag undrar vem av tjejerna jag "är".. Jag är iaf INTE en Samantha .. Gud NEEJ... Och att vara en bitter Miranda lockar inte heller.. Hmm.. Två kvar :) Charlotte är lite FÖR tjatig om bröllop, framtid, familj... Klart man vill ha det men HALLÅ... Bara för att man blir utbjuden betyder det inte att man ska till kyrkan ;) Varje gång hon varit på nån date så säger hon: I THINK HE CAN BE THE ONE... Suck... Carrie.. Ja du.. Hur är hon då? Hon är väl en liten blandning av dom alla.. Nja inte bitter som Miranda :) Men ändå en blandning.. Vill ha kärlek men inte bråttom till kyrkan, är misstänksam mot killar men inte bitter, Tycker det är okej med sex men är inte nån slampa... Ja.. En blandning :) Jag tror jag är en Carrie då hahahahhahhahha... Hur fan kom jag in på detta? Kanske inte va så bra att ta fram min älskade box? Kanske Anders gjorde fel som köpte den? HELL NO !!!!


Idag då?? Ska städa lite och sen ta kort på Kevins gamla cykel.. Ska sälja den.. Sätter upp en lapp på ica och om det inte funkar så blir det blocket.. Tack gode gud för blocket.. Där hittar man ALLTID nåt.. Speciellt när man inte har några pengar :( Har även sålt en massa därifrån.. Nyligen min mobil.. Fast jag sålde den inte.. Jag bytte.. Mot en bärbar dator :) Hinner jag med ett (läs två-tre) avsnitt av min serie innan jag sätter i gång???  Tror det ;)


Kommentarer
Skrivet av: Kristin

Hörde att den nya filmen skulle handla om när de 4 träffades på typ 80 talet eller något...Kan nog bli en bra film :))

2010-03-31 | 10:15:41
URL: http://kikkan87.blogg.se/
Skrivet av: Linda

Den serien är sååååå bra!!!!! Den ska jag ha!!!

2010-03-31 | 19:22:36

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback