Röd näsa AB :(

Gissa vem som gått och blivit sjuk *sjukare än vanligt*??? Jo men visst.. Det är ju jag det :/Är förkyld.. Hatar att vara sjuk.. Men hellre nu än nästa helg.. Då åker jag på kryssning och då vill jag vara frisk (om det är möjligt).. Riktigt frisk kommer jag väl aldrig bli ;) Blev ordentligt sjuk i fredags men jag vilade massor och käkade alvedon.. Så jag kände mig bättre i lördags och bestämde mig för att åka och jobba.. Det gick väl inte så jätte bra så jag ringde in en vikarie som jobbade mitt pass igår (söndag) och även för i kväll.. Ska snart ut med Ludde sen blir det att bädda ner sig igen.. Förhoppningsvis är jag piggare när Kevin kommer hem :) Då ska vi skriva ett brev till hans pappa. Eller rättare sagt Kevin ska få skriva ett brev.. Han har blivit jätte duktig på att ljuda sig fram och höra hur ord stavas :) Han ska iaf få försöka.. Så hjälper jag till :)

Dags att gå ut med Ludde <3

Kommentarer
Skrivet av: Anonym

hoppsa du blir frisk så du kan ha lite kul också :) när du åker på krysning.

här av dig när du vill ses på mobilen saknar dig,

kram å krya på dig

2010-03-30 | 00:22:06

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback