Vart tog våren vägen?

Vaknade upp och såg att det snöade.. VA FAN liksom.. Blir galen på detta.. Har ju vart så fint väder ett tag nu.. Solen har lyst så fint och skönt. HATAR vintern :( Trodde jag skulle få se solen nu när jag är ledig i flera dagar.. Jobbar inte igen förrens på onsdag :) SKÖNT som attans :) Idag åker Anders hem :( Alltid lika tråkigt..  Men ikväll ska Kevin och jag ska mysa i soffan och kolla på film :) Tid med honom är värt guld för mig <3 Nåt annat som också skulle va värt guld är om jag kunde få träffa min vän Sanna och hennes barn snart.. SAKNAR ER MASSOR <3

Snart kommer Åsa på fika.. Dags att fixa kaffe :)

Kommentarer
Skrivet av: MammaBulln

kom hit imorgon då¨<3

2010-03-21 | 20:41:30
URL: http://fruplahn.blogg.se/

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback