YIPPI :)

Har haft svårt att få Ludde att äta ett tag.. Han har ätit men inte så pass mycket som han ska. Har provat en massa råd. Ville först inte byta foder då jag har vänner vars deras hhundar fått foder allergi och sånt :( Så jag har vart lite rädd.. Men nu iaf så pratade jag med en vetrinär igår och hon sa att jag skulle prova lite försiktigt med ett annat foder.. Fick lite med mig ifrån Åsa igår (som bjöd mig och Kevin på jätte god mat, tack och bock) och jag provade det nu i morse.. LUDDE ÅT HELA SKÅLEN :) Eller ja inte själva skålen såklart ;) Blandade i pytte lite i hans vanliga mat och sen va allt slut.. Kommer köra så idag och även i morgon.. Märker jag att det hjälper varje måltid så byter jag till det fodret :) Det fodret finns överallt så det är ju jätte bra och det är billigare.. Inte för att det är det viktigaste men om man kan köpa ett foder som är lika bra och skiljer flera hundra i pris så är väl det bra? Ska snart ut på en långis med Ludde.. Solen är framme och det känns hur underbart som helst.. Vill inte ha mer snö nu..


Hejsvejs

Kommentarer

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback