11 Maj 2010

Fick ett mail från Luddes uppfödare och hon tyckte Ludde va jätte fin :) Då blir man glad.. Ludde är verkligen jätte fin. Helt underbar.. Ni ska bara se och höra när han träffar min mamma och Åsa.. Han "skriker" och verkligen YLAR... Hahahaha... Så tokig min hund :p Just nu ligger han och sover.. Har vart på långis med honom så han blev så trött.. När Kevin kommer hem från skolan så vankas det först mellis för hans del sen blir det nog en långis igen :) Härligt väder.. SOOOOOL :) Hela helgen har bestått av anting regn, kalla vindar eller bara gråa slag :( Inte kul för 5 öre.. Nej jag vill ha sol och sommar.. MEN.. Inte FÖÖÖR varmt.. Det gillar jag icke.. Man ska kunna andas och man ska kunna vara ute utan att svimma av värmeslag eller drunkna i sitt svett hahahahhahah... Gud va äckligt.. Men va fan det finns ju vissa som lider av tex svett.. Tycker så jäkla synd om dom..
Idag fyller Inga-Rose år.. Det är hennes första födelsedag utan pappa.. Tänk va tiden går fort.. Snart är det 5 månader sen som han lämnade oss. Saknaden är så stor. Det händer fortfarande att jag är på väg att ringa honom men sen kommer jag på mig själv. Om jag bara kunde få krama honom en gång till.. Bara få prata med honom en sista gång.. Säga hur tacksam jag är, få säga att jag älskar honom..



Nu: Städa vidare

Sen: Långis nummer 2

Senare: MYS PYS med Kevin <3

Kommentarer

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback