4 Maj 2010

Åter igen sitter man här med en klump i magen pga att Kevin är i skolan. Kanske börjar bli jobbigt för er att bara läsa om detta men det är MIN blogg och ni har ett val.. Läs eller låt bli.. Kevin är allt för mig och självklart så vill jag hans bästa. Jag är alltid orolig när han är i skolan. Och speciellt när han kommer hem och jag ska kolla i kontaktboken. Står det nåt bra eller dåligt? Någon guldstjärna eller en predikan om hur dålig och dum han är? Igår kom han hem med en guldstjärna och jag vart ju såklart jätte glad, men Kevin sa direkt: Idag fick jag en stjärna, men det får jag nog inte i morgon. Han kan liksom inte njuta för stunden utan är direkt rädd för morgondagen :(

Va händer i dag då? Jo jag tänkte klä på mig skor och kofta och gå ut på en långis med Ludde.. Det gillar vi ;) Tänkte avsluta promenaden med att gå förbi skolan och möta Kevin.. När han kommer hem så ska han sitta lite med sin läxa och sen ska han faktiskt få städa sitt rum.. Inte så kul kanske men det behövs.. VERKLIGEN :/ Själv ska jag sysselsätta mig med att dammsuga hela lägenheten.. Inte så kul det heller men tyvärr ett måste.. efter läxläsning och städ tänkte jag bjuda min älskade som på en glass :) Dom har öppnat glassbaren nere på ica och då vill man ju passa på såklart. För min del blir det nog en mjukglass med nötkross.. Gud va gott.. Årets första :) Kevin väljer nog en våffla med kulor skulle jag tro.. Åh va jag längtar.. Lite mamma och son tid <3 Myspys på hög nivå och jag VET att Kevin kommer att bli super glad :)

Kommentarer

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback