4 Maj Del 2

Skrev ju vad jag hade tänkt skulle hända när Kevin kom hem från skolan. Först skulle han städa sitt rum och jag dammsuga resten av vårt hem, sen lite läxläsning och till sist en varsin glass.. Men så vart det inte :/ När Kevin kom hem så hade han en kompis med sig. Han ville gå hem till honom och leka.. Klart han fick det.. Först tog dom ut Ludde på en rastning och sen stack dom. Så han slapp städa sitt rum.. Men inte för att han drog till en kompis utan för att jag redan hade städat hans rum. Jag gick bara ut en kortis med Ludde sen satte jag igång med dammsugaren och sen vart det bara att jag fortsatte i Kevins rum :) Så nu är det fint igen.. Hur länge vet jag dock inte ;) Gissa om Kevin vart glad när han såg det :) Jag fick världens bamsekram och en stor puss <3 När han kom hem från kompisen så "fuskade" vi lite.. Vi beställde snabbmat mitt i veckan :p Kebab åt Kevin och pizza åt mig.. Jätte gott.. Men som vanligt när jag beställer pizza så orkar jag bara halva.. Borde beställa en barnpizza egentligen men dom brukar ist vara för små..Inte lätt när det är svårt ;) Vart ingen glass idag, men det är en dag i morgon också..  Vid sju mötte vi upp Carina, hennes son Fredrik och deras hund Molly för en kvällspromenad. Ludde och Molly busade som galningar.. Dom fick springa lösa och det gillar Ludde.. Och han är så duktig när man ropar in honom.. Väl hemma så vart det en dusch för Kevin och hopp i säng..  Nu tänkte jag slå en pling till Mari och sen lägga mig.. Som sagt: Det är en dag i morgon också

Kommentarer

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback