Underbar helg :)

Helgerna går alltid så fort :( Vill ha lååånga helger.. Ska väl egentligen inte klaga eftersom jag är ledig fram till onsdag kväll :) Gillar min 4 dagars ledighet as mycket :) Vad har hänt under helgen då? Jo i fredags jobbade jag till tre sen kom Anders, Kevin och lilla Ludde och hämtade mig.. Vi åkte hem till Åsa och grillade.. Jätte god mat och trevligt sällskap :) Åsas dotter Linda va hemma över helgen. Bor i Kungsbacka annars.. Och hon hade med sig sin nya pojkvän Sebastian. Så nu har man träffat honom.. Klart godkänd :) Medans Linda och Sebastian tog med sig Kevin till majkasen så satt vi andra kvar hemma hos Åsa och snackade. Tack Åsa och ni andra..  Igår va vi ut till Svärfar.. Roligare människa får man leta efter. Är väl iofs inte så säker på om han är människa hahahaha.. Men vi säger så iaf ;) Fikade där och Ludde fick busa med Kajsa (svärfars hund) sen for vi vidare till Eriksberg och hälsade på Smulan som flyttat dit :) Där blev det ännu mera fika och massa skratt.. Fan va jag gillar Smulan :p Och hennes dotter Malin också såklart.. Måste komma på nåt smeknamn till henne.. Hm?? Hahahahaha.. Nu har jag det... KEXET :) Så jävla bra hehehehhe.... Tjena kexet, sitter du här och smular ;) Klockrent :p Idag åkte vi hem till Sanna och hennes familj <3 Där vart det korvgrillning och jätte gott fika :D Kevin fick åka fyrhjuling.. Först med Sanna och sen med Daniel.. Tror ni han gillade det? Skoja inte hahahha.. Lycklig unge liksom.. Jag fick massa kramar och pussar av Saga men David ville INTE bjuda på det :( Men då SNODDE jag några iaf ;) Jusst det.. Gissa om jag är MALLIG :) Jag har nämligen vart barnvakt åt Saga och David idag.. Kanske inget särskilt för er men för mig är det STORT :) Bara Sanna som vet varför.. Så tji på er som inte får veta ;) Idag är det ju söndag och det innebär att Anders har åkt hem.. Och det är aldrig roligt med tanke på att det är på helgerna som vi träffas.. Men men.. Så är det att ha ett särbo-förhållande :( Inget jag önskar men så är det iaf.. Kevin sover och Ludde lika så :) Dom ligger i Kevins rum och snarkar i kapp ;) Skola i morgon (för Kevin alltså) och jag hoppas att det går bra.. Jag har alltid en klump i magen tills han kommer hem.. Jag önskar att det kommer att ordna sig snart för både honom och för mig. HOPPAS HOPPAS <3 Bjuder på några bilder från idag :)  


                   

                   

                   

                   

                   

                   


Ska snart gå och lägga mig.. Men först ska jag prata färdigt med Mari på msn ;) Jävligt go tjej den där Mari :) 

Kommentarer
Skrivet av: Anonym

Tack, du är inte så dum du heller Maria!!!!

2010-05-02 | 23:21:33

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback