Me like ;)

Sitter och lyssnar på gamla godingar på youtube.. Nyss spelades dilemma med Nelly.. Fan va jag gillade den när den kom ut. Samma sak med låten före nämligen I´m like a bird med Nelly Furtado.. Hur bra som helst ju :) Tänk så många låtar man älskat men som man inte lyssnar på idag.. Varje gång jag hör nån gammal godig så blir jag så glad och genast kommer alla minnen tillbaka :) Just nu lyssnar jag på skit gamla schlager låtar hahahaha.. Då har man inte mycket att göra ;) Lägger ut några länkar fan i mig :p Lyssna och njut mina damer och herrar.. Inte för att jag tror att jag ahr så värst många manliga läsare ;) 
                      












Det va några gamla schlagerlåtar :) Ska vi ta några vanliga bitar också? Klart vi ska :)














Okej sista nu då.. Och det får bli en låt med Alice Cooper.. Otippat värre va ;) Kommer ihåg när jag gick i 8:an och det började en kille vid namn Ola i vår klass.. Satan vilken snygging ;) För att göra en lång historia kort så vart vi ihop och han ÄLSKADE Alice Cooper och självklart så gjorde ju jag också det då hahahahha... Denna låt lyssnade vi på jätte ofta.. Herre gud vilka minnen..


Kommentarer
Skrivet av: Kristin

Det är då man har spotify, så man kan göra spelingslistor med gamla bra låtar :D

2010-05-06 | 15:20:38
URL: http://kikkan87.blogg.se/

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback