Piss, piss, piss

Känner mig så jävla OFF :( Önskar jag hade en plats dit jag kunde åka och SKRIKA.. Det är precis vad jag skulle behöva just nu.. Bara skrika ut all jävla skit som "växer" inom mig :/ Allt detta med Kevin (både hur det går i skolan och hur han är hemma), jobbet, önskad flytt.. Allt bara trycker på.. Mår fan inge bra alltså :( Känner mig så jävla misslyckad.. Varje gång jag är i skolan på möte, varje gång som jag sitter och ringer runt till folk och BÖNAR OCH BER om hjälp för Kevins skull, så känns det som att jag sviker min son.. Att jag sviker honom när jag inte får nån hjälp, när jag inte hittar någon som är tillräckligt intresserad av att han ska få det bra.. Varje morgon som Kevin går till skolan så gör det ont i mig.. Är så jävla rädd att han ska få en dålig dag. Kevin är mitt allt och jag vill att han ska få det bästa <3


Nej man skulle kanske dra täcket över sig...

Kommentarer

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback