Smälter bort :/

Ja det är bara förnamnet.. Jäklar så varmt det är.. Men va fan.. Jag ska inte klaga.. Är så jäkla glad över att vintern är över :) Men sen är det ju så här va... Att jag är ingen sommar-människa.. jag är lite mer åt våren/hösten.. Varmt men inte för varmt.. Kalla och sköna vindar :) Alla är vi olika.. Va har hänt sen sist? jo igår åkte jag och Ludde in till Uppsala.. Jessica och lilla Murphy. vi gick en jätte promenad med hundarna och Ludde vart som vanligt helt galen när han såg en kompis att leka med.. Dom hade skit kul och det hade vi människor också :) Klockan ett lämnade jag in Ludde hos frissan :) Och det gick så bra så.. Han vart skit fin.. Helt klart nöjd... Försökte ta några kort på Ludde men dom vart inte bra.. Men iaf.. medans Ludde va hos frissan så gick jag, Jessica och Murphy till MAX och käkade.. Precis när vi va klara så såg vi en gul turné buss rulla in på parkeringen.. Det va inga mindre än dansbands gruppen Thorleif´s.. Genast tänkte jag på min vän Åsa :) Hon älskar den gruppen.. Vi skulle egentligen ha åkt med cinderella i kväll och lyssnat på dom.. Men av olika orsaker så bestämde oss för att avboka :( Ville så gärna gå fram och ta ett kort som jag sen kunde ge till Åsa.. Men fan va pinsamt hehehe.. Men va hade jag att förlora? Lite nervös och pirrig gick jag fram till deras bord, presenterade mig och berättade att vi egentligen skulle ha sett dom som ikväll och jag berättade lite om Åsa :) Snacka om att Thorleif va trevlig.. Tog massa kort på honom och på bussen.. Sen spelade jag in honom med min kamera. Han pratade in ett litet meddelande till sitt största fan ÅSA :) Hämtade Ludde, åkte hem och sen vart det inte så mycket mer.. Åsa kom och fikade en stund :)

Nu får fick jag besök.. Skriver mer sen eller i morogn :)

Kommentarer
Skrivet av: Anonym

MERA SNÖÖ MERA SNÖÖÖ!!!

2010-05-18 | 23:21:23

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback