GRATTIS LUDDE <3

Idag fyller vår älskade LUDDE 1 år :) Tänk.. Han va bara 10 veckor när vi hämtade honom. Det va inte ens meningen att han skulle bli vår. Men vi ångrar oss inte för fem öre. Han är vår lilla bebis. Idag åt vi god mat och hade kalas för honom. Bjöd hit mamma och mina syskon. Tyvärr så kom bara mamma och ena syrran. Lillebror va på AIK-Djurgården och minstingen är borta.. Men vi hade jätte trevligt iaf.. Ludde fick massa paket och självklart en tårtbit :) Och gissa om den biten försvann fort hahahahaha.. Super gott ju ;) Och han hade en sån söt röd rosett runt halsen.. Han va skit söt med den och han bar den så stolt så :p Nu tänker jag kolla på ett eller två avsnitt utav Andra Avenyn :) Har laddat ner hela serien.. Jäklar va bra den är. Har ju inte följt den när den gick på tv. Såg bara nåt enstaka avsnitt.. Och jag gillde den. Men jag kom aldrig ihåg vilken dag den visades.. Jag och mitt minne :/ Men nu kan jag kolla iaf.. Sen blir det sängen.. Morgondagen består mest utav städning.. Kan ju inte se ut hur som helst när jag får gäster på lördag :) LÄNGTAR.. Inte till städningen utan till lördagskväll ;) Mellan städningen så ska jag gå iväg och posta ett paket.. Tror nog att det blir en snabb tripp ner på stan också.. Eller Gränby centrum.. Kevin behöver strumpor..


Här kommer några bilder på 1-åringen :) Det är INTE chokladbitar på Ludde tårtbit.. Det är bara levergodis ;) Jag vet att hundar inte ska äta choklad..


                   
                   
                   

Kommentarer

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback