Höstlov

Andra dagen på Kevins höstlov och jag har vart ledig idag :) Vi har haft en lugn dag.. Städat och diskat och sen kollat på film ihop :) Han har precis gått och lagt sig. Jag ska väl snart göra detsamma. Måste ut med Ludde först. Jobbar i morgon och på torsdag.. sen är jag ledig fredag, lördag och söndag :) Så jäkla skönt. Och på lördag ska jag ha min fest :) Vi blir inte så många tyvärr men det kommer säkert bli trevligt iaf :) Längtar verkligen.. Och på torsdag är det en MYCKET speciell dag, då fyller nämligen Ludde 1 år :) Tänk va tiden går fort.. Han va bara 10 veckor när vi hämtade honom. Han va såååå liten och det va verkligen kärlek vid första ögonkastet. Våran älskade bebis <3 Det blir iaf tårta när han fyller år. Har bjudit hit mamma och mina syskon. Och självklart så ska Ludde få smaka på tårtan ;) Han kommer bli så glad *s*, Vem skulle inte bli det om man blev bjuden på tårta :p



Ut med Ludde, ringa ett samtal (INTE TILL DIG OM DU TRODDE DET), duscha och sen sova

Kommentarer

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback