Planeringsdag

Jajjamänsan.. Vi hade planeringsdag med jobbet idag.. Lång och jobbig dag.. Osköna stolar, äcklig mat, tråkiga samtalsämnen med mera... Skulle egentligen ha vart ledig idag men så vart det icke. Men va då? Man får ju skriva upp tiden så ;) Hade aldrig gått dit idag om jag inte skulle fått betalt.. Är ledig i morgon också och då ska jag och Ludde gå till årsta centrum. Ludde ska få sin 1 års spruta. Ska även passa på och fråga om Ludde "ser bra ut". Men det gör han säkert :)
Igår kom första snön. Som vanligt så vart jag INTE glad.. HATAR vintern.. Visst är det jätte kul för barnen och bla bla bla.. Men för mig är det inte ett dugg kul. Det är kallt, halt och bara jävligt hemskt.. Nej jag vill ha vår nu.. Och sommar :) Men ingen FÖÖR varm sommar. Det är bara jobbigt.. Fasiken va jag klagar :p Men nån ska göra det också.. Va händer i helgen då? Jo jag jobbar fredag, lördag, söndag.. Tråkigt men va fan.. Så är det.. Jobbar mellan 7 och 15.. Hade hellre jobbat kväll. Så jobbigt att gå upp tidigt på morgonen. Men sen jag bytte avdelning så jobbar jag nästan inga kvällar. Det är skönt. Får mycket mer tid över till Kevin. Jag jobbar under tiden han är i skolan och på fritids. Är alltid hemma när han slutar liksom. När jag jobbar kväll så ses vi ju bara på morgonen eftersom Kevin sover när jag kommer hem sent.. Jag märker på honom att han gillar att jag jobbar fler dagar.. Han är så mycket gladare.. Mammas prins <3



Nej ut på en kiss med Ludde.. Som vanligt =)


Kommentarer

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback