Halloweenfest :)

Har bestämt mig för att slå ihop min inflyttningsfest till en Halloweenfest :) Kommer blir riktigt kul. Hoppas många vill komma bara så att det inte bara blir jag och Sanna hahahaha.. Fast det kan ju va rätt kul ändå ;) Nej många ska det va. Har inte haft fest på hur länge som helst ju. Har bjudit några från jobbet. Två av dom jobbar då men jag hoppas dom kan byta med nån :) Jaha va händer idag då? Kevin är på fritids till fyra, Ludde sover och jag sitter här :) Snacka om att jag är överlycklig över att ÄNTLIGEN ha internet :p Underbart *L* Tog ju BARA 26 dagar för Telia att koppla in det. Sjukt så länge man ska få vänta.. Fan jag vill verkligen blogga men det står helt still.. Vet fan inte va jag ska skriva om..


ÅTERKOMMER

Kommentarer

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback