Ont i halsen :(

Näsan rinner, halsen svider och huvudet dunkar. Har jobbat idag och ska snart ta och åka hem. Är ledig i helgen och det ska bli riktigt skönt. Synd bara att man mår som man gör :/ Jag hoppas jag mår bättre i morgon då jag ev ska va barnvakt. Barnen är också snoriga så jag behöver inte oroa mig för att smitta dom :) Kevin är jätte glad över att det är fredag idag. I morse sa han att det skulle bli skönt att få sova länge i två dagar nu. Men på söndag ska han till sin pappa så han måste upp tidigt :) Hans pappa fyller år på måndag så jag lär väl köpa nån present antingen idag eller i morgon. Svårt att köpa nåt till honom. Vill ju aldrig ha nåt. Men jag hittar väl på nåt.. Kevins skolfoton har kommit så Kevin ville ge pappa ett kort. Så jag ska köpa nån snygg ram till. Det kanske räcker? Va fan han köper ju aldrig nåt till mig ju hahahaha :) Skulle behöva köpa massa ramar till mig själv också. Har ju alla dagiskort och skolkort på Kevin men inga ramar.. Nån som vet nåt ställe där dom inte är så dyra?? Får väl kolla runt lite.. Nej nu är det dags att åka hem. Slutade för en halvtimme sen. Nu vill både jag och Ludde hem :)


Kommentarer

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback