Alltid lika kul...

...att vara sjuk.. Typ NOT.... Inge kul alls :( Ont i halsen, jobbig näsa och hostar lite då och då.. Har vart hemma hela veckan och kommer va hemma i morgon också. Sen är jag ledig i 4 dagar och då ska jag väl ändå hinna bli frisk.. Ska packa mycket i helgen också.. Måste skaffa fler kartonger.. Här hemma på ica finns det antingen bottnar eller bara lock :/ Visst kan man ta det ena först och sen det andra men när man inte kan få med sig en hel kartong så tröttnar man. Ska köpa riktigt stora och ordentliga.. Fan va tråkigt det är att packa men jag längtar tills det är klart.. Längtar tills flyttlasset går. Så underbart det ska bli.. Igår va Kevin på hockey.. Det va AIK som mötte Almtuna.. Kevin följde med sin morbror Daniel dit.. Tyvärr så förlorade AIK, men dom kommer ifatt. Daniel sov över här och åkte till skolan i morse.. Älskar verkligen mina syskon Sandra, Daniel och Emma.. Säger det inte tillräckligt ofta tyvärr men jag ska bli bättre på det. Jäklar va hungrig jag är.. En hel timme kvar tills jag får nåt i magen :/ Sa till Kevin att han skulle vara hemma vid 5 för då blir det mat.. Han är ute med kompisar.. Tick tack, tick tack.. HUNGRIG :) Är bra sugen på pannkakor idag då det är torsdag men pallar inte stå och steka.. Så det får bli korv med mackisar ist :p Det är inte fy skam.. Jäkligt gott faktiskt.. Med aromat och ketchup *mumma* Nej nog pratat om mat.. Annars är risken stor att jag äter före Kevin ;) va gör lilla Ludde då? Jo han ligger och sover så gott.. Så underbart att ha honom hemma igen och inget har hänt med Kevins ögon och det känns så bra.. Men vi ska iaf ta detta prick test på ackis.. Dumt att strunta i det när vi fått vänta så länge för att få en tid. Skönt att vara helt säker :) Nej det känns skit bra att Ludde är hemma, men åter igen så äter han inte som han ska :( Vill att han äter morgon och kväll men så blir det inte.. Men han verkar inte må dåligt så det kommer säkert i gång. Kanske känns lite konstigt att vara hemma igen osv.. Efter maten ska jag ut och gå en runda med honom.. Ibland önskar man att man hade en robot.. en robot som man kan använda sig utav när man är sjuk, när det regnar, när det snöar.. Då kan roboten gå ut med hunden hahaha.. Nej jag skojar bara.. Eller?? ;)


Älskade Kevin.. Snart flyttar vi och då börjar vårt nya, lyckliga och underbara liv.. Och som jag alltid brukar säga till dig så är det DU och JAG mot världen <3 Jag älskar dig så otroligt mycket mitt älskade barn..

Kommentarer
Skrivet av: moster tessan

vad tråkigt att du är så sjuk. krya på dig puss

2010-09-06 | 17:32:13

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback