Dagen med stort D

Idag är det dags att åka till Kevins nya skola :) Ska träffa rektorn och även Kevins nya fröken. Med mig har jag Kevins första fröken (så jävla bäst), Kevins extra lärare och även en rektor.. Kan inte riktigt förstå varför rektorn följer med men det är mycket man inte förstår. Ska iaf bli jätte kul och träffa den nya skolan. Vi ska även bestämma en dag då Kevin kan få komma och hälsa på. Det ser han verkligen fram emot kan jag lova :) Frågar varje dag..


NI ÄR SÅ MÅNGA SOM TJATAR OCH GNÄLLER PÅ ATT JAG INTE BLOGGAR SÅ OFTA.. MEN VA FAN ÄR MINA KOMMENTARER DÅ? ;)

Kommentarer
Skrivet av: Harraiet pettersson

Hej Maria! Jag tror att både Du och Kevin kommer att få det Bra i skolan och i Uppsala.Det känns som om det blir bra av flera anledningar som tex mottagandet, den nya fröken, att du känner dig nöjd, det nya klassrummet,att de ska redan från början försöka få resurs till Kevin såatt han inte behöver misslyckas och kanske att ert boende kan inbjuda till att Kevin lättare leka med klasskamrater på fritiden. Försök nu bara att se positivt på framtiden och ert nya liv i Uppsala. Läste vad du skrevi fitt meddelande till mig och det kändes inte trevligt. Förstår hur du känner.

2010-09-17 | 21:39:11

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback