Det börjar närma sig :)

Flytten till Uppsala alltså :) Fan va underbart det ska bli.. Längtar som bara den. Känner på mig att allting kommer att bli så bra. Unt va här igår. Pratade om Kevin och skolan. Dom vill skriva om det och det känns hur bra som helst. Vill att alla ska få upp ögonen och inse att sånt här händer överallt. Bara för att barnen kommer hem och säger att det är bra så behöver det inte vara så tyvärr. Och man måste ta sig tid att lyssna på sina barn samt ge dom all stöd i världen. Kevin ahr så länge gått och trott att han är dum och värdelös :( Har gjort ALLT jag kan för att få honom att förstå att han är underbar.. Och att han är lika mycket värd som alla andra.. Och nu, ett år senare, har jag ÄNTLIGEN lyckats :) Vägen hit har varit mycket lång men som jag tidigare sagt så har det vart värt det. Jag ser min son le och må bra och för ett år sen så trodde jag inte att det skulle bli bra :( Men än är det inte över. Jag håller på med min anmälan som kommer att skickas in när unt släppt sin artikel. Vill vara säker på att jag inte glömt ta med nåt i anmälan. Allt är viktigt att få med. Är så rädd att jag ska missa nåt som för dom är avgörande. Tänk om dom inte tar upp min anmälan pga att jag missat nåt. Jätte svårt att göra detta och det tar mycket på min kraft och mitt mående. Så om jag vart sur, grinig, inte hört av mig och allt sånt så förlåt mig. Inte min mening och det hoppas jag att ni förstår. Nog om detta (iaf för stunden).. Har ju börjat på mitt "nya" jobb :) Och det gick så bra.. Gick dubbelt där i måndags och igår gick jag "själv".. Det gick hur bra som helst. Plus att jag hade Ludde med mig på jobbet.. Hur tror ni det gick? DET GICK SJUKT BRA :) Han va så duktig och alla som bor där blev så glada. Han fick så mycket uppmärksamhet och det gillar han ;) Känns underbart skönt att jag kan ha Ludde med mig :) Det löser så mycket. Nu är jag ledig i tre dagar och jobbar i helgen.


Packning AB

Kommentarer
Skrivet av: Anna

Det låter jättebra. Vad stark du har varit - och Kevin är alldeles underbar!!!

2010-09-17 | 15:17:57

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback