Grattis älskade SAGA

Idag fyller världens finaste SAGA 3 år :) Tänk va tiden går fort. Jag kommer ihåg när hennes underbara mamma SANNA berättade att hon va gravid. Vilken lycka, vilka tårar, vilken känsla.. Nu har det gått tre år och Saga är helt underbar, hennes föräldrar är som diamanter och hon är en jätte stolt och duktig storasyster till David <3 Kan det bli bättre? Jag skickar en massa grattis pussar och kramar till dig ditt lilla busfrö <3 Vi älskar dig Saga !!!

                                            Första bilden på Saga 2007-09-11

                   

                                               Se så vacker hon har blivit

                   





Kommentarer
Skrivet av: fruplahn

och nu fick du denna MammaSanna att fälla några tårar <3 vi älskar er <3

2010-09-11 | 20:19:23

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback