"Nytt" jobb :)

Igår så ville min chef prata med mig. Blev lite orolig men helt utan anledning :) Hon frågade om jag ville börja jobba på en annan avdelning och på det sättet få ett bättre schema. Och det ville jag såklart, så på måndag börjar jag där. Jag jobbar i nuläget nästan bara kvällar och på den andra avdelningen är det fler dagar :) Det känns jätte skönt. Jag vet ju att Kevin vill ha mig hemma på kvällarna. På den här avdelningen får jag ha med mig Ludde :) Och det känns jätte skönt. Jag hoppas verkligen att det kommer att gå bra att ha honom med på jobbet. Men det tror jag. Gamlingarna kommer att gilla honom och han dom :p Det finns ju några nackdelar med att tacka ja till detta erbjudande men jag känner att det finns fler fördelar än nackdelar :) Det är så mycket som händer just nu. Det är som min kära vän Sanna sa: Nu är nu ditt och Kevins nya liv börjar. Vi flyttar, han byter skola och jag får bättre jobb :) Och det stämmer ju.. Det är fan våran tur nu. Jag och Kevin överlever detta och kommer att få det sååååå bra.. En stor fördel är ju att jag kommer att kunna gå upp till 75% *LYCKA*

Kommentarer
Skrivet av: anna

Vad kul. Jag tycker att det låter jättebra.

Vi längtar efter att få rå om Kevin snart.

2010-09-10 | 07:17:35

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback