PACKNING AB

Fan va tråkigt och jobbigt det är att packa. Speciellt när man inte är så bra på det. Går ju mycket bättre och lättare om man vet hur man bäst packar liksom. Ja ja.. Det får bli som det blir. Huvudsaken att vi får med oss alla hahahhaa.. Det är nu 6 dagar kvar tills vi blir Uppsalabor igen. Gud va vi längtar. Igår va Kevin och hälsade på i sin klass. Fick träffa alla barnen utom en pojke som va på semester. Kevin tyckte det va jätte roligt och spännande. Och det tyckte dom andra i klassen också. Dom frågade frågor och berättade vad dom brukar göra på rasterna. Sen gick dom till matsalen och efter det va det fotografering. Den 4:e Oktober börjar Kevin i den nya skolan och även på fritids. Jag håller mina tummar och tår för att det ska gå bra.
Idag blir det fortsättning utav min jävla packning. Så trött på skiten.. Det är fan saker överallt. Har sån lust att slänga allting. Men det går ju inte. Då han man ju en tom lägenhet ;) Senare idag kommer Sanna hit. Vi ska äta gått, dricka gått och ev gå ner till pizzerian och lyssna på musik.. Sanna skulle tydligen slå klackarna i taket och sjunga en truddelutt ;) Hahahaha.. Vi får väl se hur det blir med den saken ;) Kevin och Ludde ska hem till Anders. Hoppas dom får lika kul som jag och Sanna ska ha..

Nej nu måste jag sätta fart

Kommentarer

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback