Piss och skit

Har fått tagit del utav artikeln som ska tryckas i UNT nästa vecka. Artikeln handlar om Kevin och skolan. Tycker att dom skrivit väldigt bra. Men jag bröt ihop när jag fick läsa vad rektorn på skolan sagt. Enligt honom så har dom inte fått veta att läraren vart dum mot Kevin. Så sjuk i huvudet den där karln.. På varje möte som vi haft i ett års tid har vi pratat om detta, men nu visste dom helt plötsligt inget.. Jävla svin *arg*. Blir både ledsen och jävligt förbannad. Men jag hoppas att dom som läser denna artikel har ett hjärta och ett förstånd att förstå vem som ljuger och vem som talar sanning. Varför i hela friden skulle jag va med i unt om det va rena lögnen? Varför betyder ett byte av skolan åt Kevin så jäkla mycket? Som sagt jag hoppas att man ska förstå.. OCh framför allt så vill öppna ögonen på alla i Alunda. Öppna ögonen för fan.. Inse att detta kan hända i lilla underbara Alunda också..


Och till er föräldrar som också haft problem med samma lärare MEN som valt att inte stå upp för mig och Kevin: DRA ÅT HELVETE

Kommentarer
Skrivet av: Anonym

Helt rätt, dom är fega små idioter.

Bra att du är så pass stark att du orkade ta det ända till tidningen!

2010-09-25 | 12:21:23

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback