Fredag :)

Idag ska jag på återbesök hos min doktor. Som jag redan skrivit så är jag sjukskriven. Den går ut idag och jag har ingen aning om det blir förlängt eller om jag ska tillbaka till jobbet på måndag. En STOR del av mig skriker efter mitt arbete, men samtidigt är jag rädd :( Rädd att jag ska få ont igen och börja om från början. Jag hoppas att jag kan få svar idag vad som gjort mig så illa. Var till röntgen i tisdags och förhoppningsvis så ska bilderna ha kommit fram till min doktor.. Senare i kväll ska jag möta upp ett gäng från jobbet. Vi ska gå på bio :) Kära kommunen som bjuder ;) Det gillar vi.. Mera sånt tack :) Antar att vi får stå för popcorn själva hahaha.. Men va fan, man kan ju inte få allting.. Och popcorn är ju ett måste. Så jäkla gott. Filmen som vi ska se heter Hur många lingon finns det i världen.. Tror den är jätte bra :)


Ses/hörs senare

Kommentarer

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback