Pust, suck och stön :/

Är så jäkla less på att gå hemma :( Va ju tillbaka till doktorn i fredags. Fick svar på röntgen.. Resultatet vart att jag måste göra en operation i min axel :( Det bara brast.. Kunde inte den första läkaren förstå att nåt va fel och skicka mig till röntgen? Nej då ska man gå hemma och äta massa onödiga piller och fortsätta att ha ont *arg*.. Den andra läkaren jag gick till ville inte ens undersäka mig utan tyckte att en spruta är bra för allting.. Tackade nej till den sprutan och tur va väl det. Sen när man kommer till den 3:e så får man höra DIREKT att axeln måste till röntgen.. Att det ska vara så JÄVLA svårt.. Har ingen aning om när min axel operation blir av. Det är inte akut så jag får väl vänta.. Jätte kul.. Fan va jag är på piss humör... Men man kan inte vara på topp varje dag.. Nu är jag iaf sjukskriven till den 15 maj. Och det kommer säkert bli förlängt :( Får inte använda armen i onödan och på jobbet behöver jag båda händerna/armarna.. SUCK...
Idag ska jag ner till försäkringskassan. Ludde ska vara hos Eva och Bengt :) Han trivs verkligen där. Och dom är ju så gulliga. Ska lämna honom vid elva. Efter försäkringskassan så blir det en tripp till jobbet för att lämna sjukintyg..


Nu blir det en tripp in i duschen :)

Kommentarer
Skrivet av: Anna

Fy vad tråkigt!

Vad är det som har hänt eftersom den behöver opereras?

Hoppas du kan få tid ganska snart. Det är jobbigt att vänta. Vi åker till Gotland över påsk, ska bli skönt att vara ledig. Sen måste vi ses!

Kram

2011-04-13 | 20:21:09
Skrivet av: Linda

Helt otroligt!! De kan gott undersöka ordentligt från början, så man får svar. Ont vill man ju absolut inte ha! Kram till dig!

2011-04-19 | 10:47:03

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback