Back in Gnesta ;)

Som jag skrev igår så va det dags för mig och Kevin att åka hem från Gnesta. Och det gjorde vi också men bara för att hämta lite mer kläder och Ludde, sen åkte vi tillbaka :) Så nu sitter jag här i mosters kök och har precis ätit frukost :) Idag ska vi måla huset, hoppas vi sätter i gång snart. Moster och Kevin ligger och solar just nu. Men jag sätter heller i gång så det blir klart nån gång.

Igår när vi ändå va i Uppsala så passade jag på att hämta ut ett paket. Det innehöll bla parfymer som jag köpt från tradera. Fan va gott dom luktade.,. Super nöjd.. Sen passade jag på och köpa två ansiktsmasker.. Dom ska moster och jag använda nån kväll. Mysigt.. Under tiden som dom sitter på ansiktet så kan man ju lägga sig i poolen en stund *s*.. Så mysigt att ha ett hus och en stor trädgård, men inte lika kul att klippa gräset hahahaha.. När jag blir rik så ska jag ha en trädgårdsmästare som fixar allt ;)

Nej nu tänker jag slita tag i moster och sätta i gång med huset ;)

Kommentarer

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback