Borta bra, men hemma bäst

Ska snart göra mig i ordning för att åka till tåget. Ska bli skönt att komma hem. Tvätta och städa lite.. Sen kommer Kevin och Ludde hem i morgon. Som jag har längtat efter dom <3 På onsdag börjar Kevin i skolan, börja i 3:an :) Stora killen.. Sommaren har gått så jäkla fort men vi har ändå hunnit med en hel del.. Kevin har ju vart på Öland och det tyckte han va jätte kul. Han även badat massor, lekt med kompisar, vart hos sin pappa, fiskat och käkat MÅNGA glassar ;)

Skulle egntligen har vägt mig idag men jag hinnar inte hem innan vårdcentralen stänger. Ska väga mig på måndag ist. Har köpt en egen våg nu som jag ska väga mig på men först måste jag veta hur mycket det skiljer på den jag köpt och den på vårdcentralen.. Vill inte väga mer än vad jag borde göra :/

Nej fan.. Jag har inget att säga...Hej hej

Kommentarer
Skrivet av: Sara

Åh gud! 3an redan! Mario börjar förskoleklass på Valsätraskolan nu o det känns helt sjukt!

2011-08-14 | 10:54:34

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback