Dagarna bara springer iväg

Idag är det redan onsdag. Jag har vart i Gnesta sen i söndags och åker hem på fredag. Och antingen fredag eller söndag kommer Kevin och Ludde hem <3 Fan va jag saknar mina bebisar :) Tur att Kevin inte läser min blogg. Han HATAR att bli kallad bebis ;) Men han är ju min bebis. Har så svårt att acceptera att han blir större :( Vill stanna tiden lite..


Igår följde jag med moster och hennes man till Sollentuna på open :) Dom säljer saker från Amway och på tisdagar går dom i genom planen. Om man funderar på att börja sälja så ska man gå dit på en tisdag och få mer information. Jag funderar på att börja, men har inte riktigt bestämt mig ännu. Jag ska iaf ha ett party hemma hos mig. Moster kommer och visar då en massa saker. Först ska jag ha ett smink och hudvårds party, sen blir det ett hushålls party. Det finns så mycket så man måste dela upp allting :) Jag hoppas jag lyckas hitta många som vill komma. Sen hoppas jag ju självklart att jag säljer mycket ;) Innan vi åkte på open så va jag och tränade. Och det känns idag vill jag lova.. Glömde att stretcha (stavning?)


Idag planerar jag och moster att åka till Ikea. Ska kolla på säng till Kevin. Den han har nu är inte bra för honom. Och om jag ändå ska köpa ny till honom så tänkte jag byta från en 90 till en 120. Han rör sig så mycket på nätterna och har även ramlat ur sängen :( Så jag tror att en 120 kommer att bli perfekt för honom. Jag hoppas att det man hittar på ikea i Stockholm även finns i Uppsala. Om inte så hoppas jag att man kan göra en beställning till Uppsala. Vi skulle egentligen ha åkt till Motala idag och träffat mosters nya valp Elvis. Han är 8 veckor :) Så jävla söt. Har visserligen bara sett honom på kort en så länge men fan så söt.. Men hon som har valparna kunde inte idag.. Så jag får träffa Elvis när han kommer hem till moster :) KOmmer ihåg när när vi hämtade Ludde.. Han va 10 veckor då.. Mammas lilla plutt <3

Nej nu ska jag måla lite, sen blir det nog ikea :)




Trodde att jag hade funnit en ny vän i dig. Men idag vet jag bättre. Synd bara att du tycker så illa om mig så att du inte kan säga det du har att säga direkt till MIG, utan du måste prata bakom ryggen på mig :( Men vet du? Jag har underbara vänner, jag behöver inte dig !!! Du är ett avslutat kapitel.. Men jag skulle vilja ge dig ett tips. Om du vill behålla dina vänner, sluta då prata illa om dom när dom inte finns där för att försvara sig själva!! Du måste verkligen va olycklig alltså.. Fy fan....

Kommentarer

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback