I´m still in Gnesta

Åker hem torsdag eller fredag.. Troligtvis torsdag.. Har en del att fixa inför lördagen då vi får besök utav Kevins pappa.. Ska tvätta och städa.. Han stannar i två dagar och sen följer Kevin med honom hem i en vecka :) Kul för dom, tråkigt för mig och Ludde :/ Får väl se vad vi hittar på.. Kanske åker till Gnesta ;) Hahaha.. Nej nu räcker det för ett tag :) Men jag tivs här..

Idag träffade jag Mari <3 Alltid lika roligt :) Vi tog en fika på Kaffebaren här i Gnesta och sen gick vi in i lite affärer här.. Efter det så vart det en glass på Kurre´s också.. Sen följde hon med hem till Tessan. Men hon stannade alldeles för kort stund :( Gillar att umgås med henne. Men om jag fattade rätt så ses vi i morgon igen. Vi ska tydligen gå och träna. Det behöver jag.. Har inte rört på mig tillräckligt.. Så på fredag har jag säkert gått upp :/

Ikväll skulle egentligen moster och jag ha åkt på Open (Amway) i Sthlm, men vi struntade i det eftersom William kom hem från kortis idag och hade 39,6 grader i feber :( Stackars liten <3 Så i stället är vi hemma och spelar spel :) Tessan och jag ska även smörja in oss med en BLÅ ansiktsmask ;) Skulle ha gjort det för länge sen men det har inte blivit av :) Tråkigt att Mari inte ville komma över och ha en trevlig kväll med oss :/



Kommentarer

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback