Gissa vart jag är ;)

TORSDAG: Kom hem ifrån Gnesta. Väl hemma så tog jag hand om tvätten. Hatar att det aldrig finns tider i tvättstugan som passar mig. Får jämt tvätta sent efter alla tider är slut.. Jessica kom över och hon va så snäll som hjälpte mig att bära tvätten ner och upp.. Inte lätt när man inte kan bära tungt pga axeln :/ Vi sa hej och godnatt mitt i natten och sen gick jag och la mig. 


FREDAG: Städade massor och sen på kvällen ringde Smulan (Carina från jobbet) och undrade om jag ville följa med på bilbingo. Självklart ville jag det :) Faan va kul det va, men vi vann inget :( Hoppas det blir fler gånger men då jäklar ska vi vinna :) Lillebror kom över och umgicks med Kevin. Sen sov han kvar för det vart så sent :)Jessica kom över en stund för hon va ändå i närheten :)


LÖRDAG: Då åkte jag, Kevin, lillebror och Ludde ner på stan för att möta Kevins älskade PAPPA <3 Som han har längtat och väntat :) Träffade mamma och mina systrar och sen åkte vi hem till oss. Där fixade vi tårta och vi fikade.. Jätte mysigt hade vi. Jessica kom över (jävla spring på henne) och det gjorde även Hamze (Kusin till Kevins pappa) och hans underbara flickvän Kari <3 Och lite senare så tittade även Tessan och Graham över.. Sent i säng även denna gång..


SÖNDAG: Vid 10 så gick jag och Kevin samt hans pappa och Ludde till Gränby Centrum för att möta upp Tessan och Graham. Sen åkte vi ut till Gimo för att träffa lite släkt. Fikade och käkade och hade det trevligt. När vi åkte hem till Uppsala igen så bestämdes det att jag skulle följa med Tessan hem till Gnesta :) Så här är jag nu =) Men utan Kevin och Ludde :( Dom vart kvar i Uppsala med pappa..


IDAG: Just nu sitter jag här och väntar på att äggen ska bli klara. Kokar ägg som jag ska ha till middagen idag. Det blir torskfilé med äggsås :) Gott som fan. Och till det blir det ris. Hade gärna velat ha potatis med som jag sagt tidigare så funkar ris bättre för mig nu efter min op. Just sitter Kevin, hans pappa och Ludde på tåget på väg till Dalarna :) Ska vara där i en vecka. Gissa om Kevin är lycklig <3 Hoppas dom får det riktigt mysigt ihop. Hoppas det går bra med Ludde också. Jag blir kvar i Gnesta denna vecka. Ska fortsätta måla hus så det blir klart nångång..


Kommentarer

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback