Home sweet home <3

KOm hem i fredags från Gnesta. Resan gick bra och det känns riktigt skönt att vara hemma igen. Kevin och Ludde kom hem i lördags och vi åkte ut till familjen Plahn <3 Vi fikade och snackade massa skit :) Kollade på kattungarna som va såååå söta. Det va inga problem för mamman Bimbo att vi tittade på ungarna men när Ludde kom så åkte han på stryk hahahahaha.. Inga hundar här inte ;) Ena kattungen följde med oss hem och sitter just nu under badkaret ;) Vägrar komma fram. Har delat av lite för Ludde så katten inte skiter ner sig det första hon gör ;) Ludde är skit nyfiken och dom kommer att få hälsa mer idag.. Igår gick det bra men katten sa ifrån några gånger och Ludde vart skit rädd.. Kommer låta henne sitta där under tills hon känner sig tillräckligt trygg och då kommer hon nog fram själv.. Har lådan och mat samt vatten där inne.

Igår va vi som sagt ut till familjen Plahn. Där blev vi bjudna på nybakade bullar. Jätte gott. Är grymt stolt över mig själv över att jag inte tog nån bulle. Smakade bara en liten kant. Måste ju godkänna dom ;) Och dom vart mer än godkända. Sanna hon kan hon <3 Lekte med barnen, plockade rabarber, snackade skit, fikade, gosade kattbebis och sen va det dags att säga hejdå för denna gång. Sanna och jag har en date på fredag. Ska gå på stan och ev käka nåt gott.. Ska bli jätte mysigt..

Idag ska jag bara vara hemma. Städa lite.. Får besök i morgon bitti. Mamma ringde igår och frågade om vi ville komma och gratta lillebror idag. Två av mina mostrar med familjer skulle komma idag. Men jag sa att jag hellre kommer i morgon då han har sin födelsedag :) Ska dit vid fyra. Lillebror fyller 19 år. Det är inte klokt vad tiden går. Ena lillsyrran är 20 och den andra 13.. Och Kevin blir 10.. Jag fattar inte.. Jag själv står kvar på 27 liksom ;) Om det ändå vore så..

Ludde springer runt här i lägenheten och letar efter katten hahahahha.. Men skulle hon komma fram så skulle han säkert bli rädd ;) Kevin ska precis gå ut med honom. Det är viktigt att vi inte bara "skiter" i honom nu när katten kommit. Han är ju van att få all vår uppmärksamhet och kärlek.. Nej om man skulle ta fram dammsugaren? Ja det är en bra idé :)



I flera veckor har jag och Anders vart ifrån varandra. Anledningen va att vi skulle ta oss en funderare på hur vi egentligen vill ha det. Vi gjorde slut för ett år sedan men ändå har vi träffats varje helg. Ingen av oss ville ha det så och därför tänkte vi noga i genom detta. Och vi har kommit fram till att gå åt olika håll. Det är jätte jobbigt men vi är överens. Vi har vart ett par i 6 år och det är aldrig lätt att bryta ett förhållande. Det som känns bra är att vi alltid kommer att vara vänner. Det finns ingen anledning till att vara osams. Som sagt.. Detta är ett gemensamt beslut och jag hoppas att alla kan visa respekt och inte säga eller skriva nåt dumt. Det är redan jobbigt som det är..




Kommentarer

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback