Le Park is the place

Fan vilken helg det har varit :)

Fredagen spenderade jag först på stan med Åsa och Sanna <3 Innan det så inväntade jag Kevin som först va i skolan. När han kom hem så passade han Ludde. Väl nere på stan så köpte några cardigans till mig själv och ett par leggins.. Det va rea på badshorts för barn så jag passade även på att köpa till Kevin. Efter stan åkte jag hem för att möta upp Carina och vi åkte iväg på bilbingo. Vann inget denna gång heller men är det ett spel så är det. Det va kul iaf :) Va väl hemma igen efter tio nån gång.. Käkade lite och sen ropade Kudden på mig..  

Lördagen spenderade vi först ute i Alunda då BÄSTA Åsa fyllde år.. Hon va så fin igår. Hon är alltid fin men igår hade hon sina fina klänningen på sig som hon fått av mig i present.. Vi fikade och pratade. Hennes mamma, syster och systerdotter va där också. Alltid lika kul att träffa dom. Efter Alunda åkte vi tillbaka till stora staden Uppsala och käkade mat. Direkt därefter bar det iväg till Eriksberg för att träffa Carina och hennes fina dotter Malin <3 En byrå skruvades ihop och efter en stund åkte jag och Carina ner på stan för att ta oss nåt gott att dricka ;) Vi hamnade på Le Park. Har inte haft så roligt på evigheter. Tror nog att även Carina hade kul ;) Sa hejdå vid fyra och vi åkte hem. Va hemma typ tjugo över fyra..  Jäkla bra lördag :)

Ja och idag är det söndag. Gick inte upp förrän vid tolv. Va så trött och det är jag fortfarande. Klarar tydligen inte av att fest till fyra längre ;) Jäkla ålder haha.. Idag har jag plockat och donat här hemma. Är inte klar men man ser iaf ett reslutat *s*. Kevin kom precis in med Ludde och jag ska väl ta och laga lite mat. Vissa dagar önskar jag att jag hade en privat kock här hemma ;) Efter maten blir det film och mys med Kevin <3


Jäklar vad jag saknar dig, men jag får väl lära mig själv att sluta med det :(


Kommentarer

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback