Nya möbler och ny säng :)

Inte ja tyvärr, utan Kevin :) Snacka om glad unnge.. Sakerna ligger fortfarande i kartonger men idag kommer min älskade vän Åsa hit för att hjälpa mig :) Har vart och köpt nytt skrivbord, en bokhylla, en byrå och en ny säng till grabben. Det kommer att bli så fint, det är jag HELT säker på. Ny matta har jag köpt till honom också.. Super.. Skulle vilja köpa nya möbler till vardagsrummet också :/ Men det har jag INTE råd med så länge jag går sjukskriven. Så det får bli senare.. Vill ha ny soffgrupp, ny bokhylla, nytt soffbord.. Ja ALLT :) Det första jag kommer att köpa är en nysoffgrupp.. Är sååå less på den jag har.. Skulle kunna tänka mig en hörnsoffa faktiskt :)

Det va ju meningen att jag skulle ha vägt mig i fredags. Men jag kom hem så sent och vårdcentralen va då stängd. Så jag va dit i måndags ist.. Minus 2 kg :) Så jäkla glad jag blir varje gång så jag gått ner. Även om det bara är en hekto så blir det ett leende :) I morgon är det dags igen att ställa sig på vågen. Vi får se vad den visar.. Köpte ju en våg på ikea. Tänkte jag skulle slippa att gå till vård.C. varje gång.. Men ikea-vågen visar 7 kg mer hahahahahaha.. Så jag vill inte lita på den ;) Men va då..? Så jobbigt är det inte att gå till vård.C. en gång i veckan ;)

Kevin började i 3:an igår :) Det va en glad kille som tog sin ryggsäck och gick iväg. När han kom hem så hade han med sig sitt nya schema. Nu går dom till 14.00 varje dag förutom fredagar då dom slutar 13.15 Han va väl inte så jätte nöjd med det. Är ju van att sluta typ  13 varje dag ;) Men så är det när man blir större.. Väntar bara tills du går i högstadiet sa jag ;) Så slutar man väl typ halv fyra eller nåt? Han berättade att glassbilen hade vart till skolan och ALLA elever fick en varsin glass.. Gissa om det va stort ;) Kevin pratade hur länge som helst om den glassen *s*. Tre nya ämnen har dom fått. Engelska, Geografi och Slöjd :) Kevin vill ha träslöjd den första terminen men jag tror dom skulle få veta det idag.. Engelska i 3:an? Vi gick i 4:an när vi började. Men det skulle tydligen bara vara 20 minuter i veckan.. Så det är väl typ 1-10, färger, dagar eller nåt...

Det går bra med katten, men Ludde är på henne hela tiden.. Han vill ju leka men det vill INTE hon hahaha.. Men nu kommer hon fram iaf.. Va ju livrädd första 2 dagarna.. Hon är fortfarande rädd. Går typ inte att ta i henne :/ Hoppas det blir bättre snart.. Vill ju kunna klappa henne iaf.. Nu ska jag ut med Ludde, sen blir det LUNCH :)


Återkommer med bilder när Kevins rum är klart :)

Kommentarer

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback