Sakta med säkert

Det går framåt iaf :) Men jag och Åsa hade så mycket att prata om igår (det blir lätt så när man inte träffats på länge) så det vart inte så där jätte mycket gjort i Kevins rum :) Men nya sängen är på plats och han har sovit i den i natt. Frågade om han hade sovit gott när jag väckte honom i morse.. JAAA, det har jag verkligen gjort :) Hoppas det förblir så.. Den gamla sängen har jag tagit bort benen på och köpt ett svart överdrag.. Den kommer att gå från säng till "soffa" :) Kommer att bli jätte fint. LÄngtar tills det är klart så jag får ta kort och lägga upp :) Lite svårt för Kevin att se hur det kommer att bli men han är glad och nöjd och det är ju huvudsaken ;)

Åsa åker hem idag :( Hade velat ha henne kvar men vi träffas säkert snart igen :) Skulle gärna vilja följa med henne till Kungsbacka när hon åker dit i slutet av månaden.. Hennes dotter har fått sitt första barn, en underbart vacker Izabella <3 Hon är så otroligt fin. Men jag hoppas dom kommer upp snart så man får hålla och gosa bebis ;) Åsa fyller år i morgon också och då blir det fika :) Åsa´s goda bullar tackar man inte nej till.. Eller jo det gör man, om man heter Maria som inte vill äta fikabröd :) Men Kevin tackar INTE nej.. Det kan jag svära på :) Kakmonstret *s*

Det går bättre och bättre med katten och Ludde. Igår va dom skit söta mot varandra. Katten strök sig mot Ludde och dom pussades :) Så jäkla söta. Dom kommer att bli bästa polare <3 Hoppas att vi kan ta i henne snart.. Vill ju kunna klappa henne :/

Igår bakade jag matbröd. Det brödet är såååå gott.. Och jätte enkelt att göra. Kevin blev så glad när han fick se vad jag bakade. Han älskar det brödet och det gör jag också. Tog oss en kvällsfika igår.. Mm så gott :)

Nej nu ska jag göra mig i ordning och ta vara på denna dag <3

Kommentarer

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback