Tisdag

Godmorgon..

Klockan sju ringde klockan och det va bara att kliva upp. Väckte Kevin och vi käkade frukost. Ludde fick kissa och bajsa och Tjorven fick lite morgon mys :) Kevin är nu i skolan, Ludde och Tjorven har precis fått mat och nytt vatten och jag funderar på att gå på en långis. Ludde får självklart följa med. Måste skärpa till mig när det gäller att röra på mig.. I början va jag ju ute varje kväll och gick en timme.. Nu blir det typ ingenting :/ Nej nu ska jag ta tag i det här..

Kevin är som sagt i skolan och idag är en mycket speciell dag :) Han ska nämligen börja med träslöjd. Som den ungen har längtat efter det.. Och han vart så glad över att få trä.. Han vill inte ha syslöjd.. Men det får han ha nästa termin ;) Jag hoppas att det ska gå riktigt bra för Kevin i skolan nu. Inga bråk och sånt :( Blir så ledsen när jag får höra att det varit en dålig dag. Dett år har Kevin mycket att se fram emot.. Bla så ska han till sin pappa på höstlovet och i december ska vi fira hans 10 årsdag utomlands :) Det ska bli riktigt skönt, jag längtar.. Och det gör Kevin också ;)

Igår fick jag äntligen papper från sjukan ang en tid för min axel.. Har gått sjukskriven sen i Mars sånu ska det bli riktigt skönt att få komma dit och få hjälp. Får väl se vad dom säger om operation. Men som jag har förstått det så är det en operation man gör vid sånna här fall.. Får se vad dom säger.. Ska dit i slutet av september.. Så jag ringde till vårdcentralen för att boka telefontid med min läkare. Jag är bara sjukskriven tom sista augusti. Snacka om otrevlig sköterska.. Vissa borde fan inte få jobba med vad som helst.. Fick iaf en telefontid på fredag så nu är det klart iaf..  Griniga kärring :/

Tänkte lägga upp lite bilder som är tagna i sommar :)


                   
                   
                   
                   
                   
                   


Kommentarer

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback