Veckans vikt :)

Har nu på morgonen varit iväg till vårdcentralen för viktkontroll :) Blev så glad när jag såg att jag gått ner 3,5 kg denna gång.. Så nu är det alltså 25,5 kg sammanlagt ;) Jag har även minskat mycket i mått.. Jag mäter mig varannan vecka.. Har minskat 35 runt bysten, 31 runt midjan och 15 runt låren, YES YES YES !!!!! Så glad att jag började med att ta mått.. Man ser vikt minskningen på ett annat sätt då :) Så jäkla glad för min egen skull och även för Kevins skull. Han får en bättre mamma som mår utmärkt ist för att må dåligt och vara ledsen hela tiden..  Nu när jag gått ner 25,5 kg så har jag 14,5 kg kvar tills mitt andra mål, dvs 40 kg till Kevins födelsedag :) Första målet va att gå ner 20 kg till den 6 augusti.. Och det klarade jag av :) Ska bli spännande och se om jag även klarar mitt andra mål :)

Idag händer det inte så mycket.. Förutom att jag ska hålla på lite i Kevins rum.. Sen kommer lillebror hit för att följa med till ikea. Ska hämta en hylla och pga axeln så orkar jag inte ta den själv. Så då kommer lillebror som en räddande ängel ♥ Åkte iväg till ikea igår kväll för att hämta den. Moster Gerd och hennes man skjutsade mig men det va stängt.. Jag va sååå säker på att det stängde sju men icke sa nicke, det stängde sex :/ Så ist för att dom ska köra mig i veckan så får dom ist äran att bygga ihop den åt mig ;) Jäklar va jag har räddande änglar haha..

Våran älskade katt Tjorven har flyttat :( Fy så jobbigt det va.. Saknar henne jätte mycket ♥ Jag mådde inte bra av att ha henne här.. Jag är ju allergisk :( Men hon har fått det jätte bra hos Sannas föräldrar. Jag ringde igår för att kolla hur det har gått. Och det har gått jätte bra.. Skönt att höra. Det är nog lite tomt här hemma nu för Ludde. Dom va ju jätte bra kompisar på slutet. Han trodde ju tom att han va pappa till henne ;) Han letade lite efter henne men nu verkar han ha accepterat att hon ej är kvar :( Men vi är välkommna att komma och hälsa på och det ska vi göra ♥ :)


                   

Kommentarer
Skrivet av: Linda

Så roligt att höra att det går bra! Jättebra gjort av dig!! Synd om kissen, kul att ni ändå har möjlighet att få träffa Tjorven :).

2011-08-29 | 18:09:28
URL: http://lethenstrom.blogg.se/
Skrivet av: Sara

Vilken Pudding :-)

2011-08-30 | 10:54:57
URL: http://kigoziboyz.blogspot.com

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback