2:a pris

Sportlovet är slut för denna gång och Kevin va faktiskt glad över att få gå till skolan i morse :) Trodde han skulle vara jätte trött, svårväckt och grinig, men tji fick jag ;) Och han va på riktigt bra humör när han kom hem också. Vad har hänt? Haha.. Jag jobbar i kväll och i morgon kväll, sen är jag ledig i tre dagar :) Tänkte jag skulle ta och möblera om i Kevins rum lite. Har några förslag i huvudet.. Vi får se hur det blir.. Allt flyter på bra när det gäller Eva och Bengt.. Ludde trivs så bra där och dom med honom. Han ska sova när när jag åker på kryssning med Åsa. Är säker på att det kommer gå hur bra som helst. Han är ju så lätt att ha och göra med :)

2:a pris i vårt vinlotteri på jobbet :)



Dags att byta om och börja jobba :)

 


Kommentarer

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback