Del 2 =)

Jäklar här händer det grejer :) Jag bloggar två gånger på samma dag ;) Åsa har precis åkt hem och det tycker jag är jätte tråkigt :( Gillar att ha henne här. Önskar att hon kunde bo lite närmare. Fast då hade vi kanske träffats för ofta ist :p Hon har iaf åkt hem nu och Kevin har precis lagt sig i badet. Här sitter jag och lyssnar på en massa sjukt sköna låtar på Spotify.. Fan Spotify is the shit =) Hur bra som helst. Vad gjorde man innan det liksom.. Det va väl typ youtube.. Där "hänger" jag typ aldrig längre. Åsa va så snäll så hon hjälpte mig med Luddes antiskäll-halsband.. Jag visste inte riktigt hur man skulle göra och hur det skulle sitta.. Och beskrivningar på engelska är inget för mig.. När halsbandet väl va på plats så gick vi och längtade tills Ludde skulle skälla. Men det tog hur lång tid som helst. När skallet väl kom så gick det hur bra som helst. Ludde slutade direkt. Citron är tyligen inte hans favoritdoft ;) Det där kommer gå hur bra som helst. Mammas duktiga bebis <3


Här är annons om Ludde <3

http://www.blocket.se/uppsala/Jack_russel_hane_31910564.htm?ca=10&w=1&last=1 

Kommentarer
Skrivet av: annica nordness

Varför frågar du inte mig Maria? Jag disponerar all min tid och skulle göra det helt gratis

2011-02-09 | 01:27:41

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback