Jag mår illa..

Nej det gör jag inte, men det är en bra låt ;) Sitter på jobbet och rastar mig själv.. Slutar halv tre idag och sen är jag ledig i 3 dagar :) Ska bli skönt. Kevin har sportlov också och då kan vi hitta på nåt ihop.. Han ser fram emot lördag då hans älskade pappa kommer hem till oss. Han ska äntligen få se hur vi bor i den nya lägenheten.. Eller nya och nya.. Känns som om vi bott där i evigheter nu :) Men den är ny för honom iaf. Kevin har så mycket han vill visa sin pappa. Sin nya skola, vart han spelar fotboll och innebandy, vart han brukar leka osv.. Blir en lååång dag för hans pappa haha.. Sen ska vi käka god mat och bara umgås. Känns så jäkla bra att jag och Kevins pappa har en sån bra och fin kontakt nu. Så har det tyvärr inte alltid varit :( Men nu är den riktigt bra och det är jag jätte glad för. Gladast är nog Kevin. Även om vi ALDRIG dragit in honom i våra gräl eller låtit honom ta del av nåt sånt på något sätt så märker nog barn mer än vad man ibland tror. Och för Kevin betyder det MASSOR att få umgås med både mamma och pappa samtidigt :) Kevin kommer väl vara så mycket med pappa så att Ludde blir avis hihi.. Han är ju van att få ALL uppmärksamhet. Men det är bra för honom att "se" att det finns andra som behöver tiden också ;) Nånting som jag alltid har varit glad och tacksam över är att Kevins pappa och Anders kommer så bra överens. Det betyder jätte mycket och det har gjort allting så mycket lättare. Anders har alltid backat och låtit "P" fått vara pappa liksom. Han har aldrig försökt ta över på något sätt. Har aldrig lagt sig i våra gräl eller beslut. Så tacksam för det och det vet jag att "P" också är.. Anders kommer att vara med på lördag och jag känner på mig att dagen kommer att bli såå jäkla lyckad :) Nog om det nu.. Rasten är slut och det är dags att jobba igen :) Slutar som sagt halv tre och då ska jag hem och städa.. I kväll börjar Big Brother på tv11.. Spännande.. Det ryktas om att en kille från Uppsala (gottsunda) ska vara med.. Kanske känner honom, vem vet :)

Kommentarer

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback