Min älskade syster EMMA <3

Va är det för en dag? Är det en vanlig dag? Neej det är ingen vanlig dag, för det är Emmas födelsedag HURRA HURRA HURRA =) Idag fyller min älskade syster 13 år. Det är stort att fylla tonåring. Jag är så stolt över min syster. Jag är stolt över alla mina syskon men idag handlar det om Emma-Pemma =) Det går så bra för henne.. När hon började i kunskapsskolan så sa många: Emma kommer inte att klara det här. Men gissa om dom fick fel.. Det går jätte bra för henne och hon ligger nära ett VG i både engelska och spanska. Jag är såå stolt <3 Emma kommer att gå långt =) Ska åka till henne snart och fika med henne. Ska bli så mysigt att bara fika med henne. Hoppas hon har bakat mycket haha.. Hoppas mamma har bakat bullar ;) Gud så gott..Sen blir det jobb i kväll. Nej nu vart jag riktigt sugen på bullar så det är väl bäst att jag gör mig i ordning nu :) Men först en bild på världens vackraste Emma <3 JAG ÄLSKAR DIG SYSTER

                        


Kommentarer
Skrivet av: Emma

haha, tack älskar dig

mamma har bakat många bullar och mer

2011-02-01 | 09:30:04
Skrivet av: Emma

tack :D och mamma har bakat många bullar och annat <33 älskar dig

2011-02-01 | 09:39:22

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback