Onsdag hela dagen

Sitter här och funderar på om man ska ta och hoppa in i duschen. Behöver duscha riktigt KALLT så jag vaknar till. Är hur trött som helst. Hade skit svårt att sova i natt, så när klockan ringde kändes det som om jag precis somnat :/ Gick upp, väckte Kevin och gav honom nya kläder.. Medans han gick ut med Ludde så gjorde jag i ordning hans matsäck. Han ska på utflykt med skolan idag. Kul att komma iväg på nåt och inte bara sitta vid skolbänken :) Idag kommer min vän Åsa hit :) det va jätte länge sen som jag träffade henne så jag ser verkligen fram emot att hon kommer hit. Har alltid trevligt med henne och snart så ska vi ju iväg på en kryssning tillsammans igen. Denna gång blir det tyvärr inte Nordman, men vi kommer säkert ha lika trevligt som vanligt =) Jag längtar tills vi drar iväg. Så skönt att komma bort lite även om det bara är över natten.
Har satt in en annons på blocket nu ang Ludde. Jag måste hitta en dagmatte/husse till honom. Måste ha nån som passar honom när jag jobbar på dagarna. Han har ju vart med mig på jobbet nu ett tag och det har funkat sååå bra. Men nu har det kommit en ny regel (finns personer som inte har nåt annat att göra så dom måste hitta på idiot regler) att hundarna måste vara kopplade. Och det gillar inte Ludde :( Han vill vara lös och kunna va med överallt. Han har börjat gnälla och pipa. Det är bara en tidsfråga innan han inte kan vara med längre :( Så nu håller jag tummar och tår att jag ska hitta nån som kan passa honom. Så himla tråkigt att den här regeln skulle komma :( Det gick ju såå bra.. När jag jobbar kväll så är han ju hemma med Kevin och barnvakten men på dagarna så går ju Kevin i skolan. Som sagt, jag håller tummarna.. Nej om man ska ta och duscha nu då.. Återkommer ev :)

Kommentarer

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback