Sportlov :)

Jajjamänsan.. Sportlov för hela slanten ;) Kevin skulle ha vart på fritids men jag tod semester igår, idag är det min lediga dag och semester i morgon :) så får han gå torsdag och fredag :) Måste ju få känna att han är ledig lite.. Inte kul att behöva gå upp kl 6 när man har lov inte :/ Men jag är grymt stolt över min son. Han gnäller aldrig.. Samma sak när vi bodde i Alunda. Då kunde vi ibland gå tjugo över fem på morgonen för att komma fram till dagmamman :( Usch det va inge vidare.. Ingen buss som gick och eftersom jag inte har nåt körkort så va vi tvungna att GÅ :( Men det va inte så ofta det vart så där tidigt..  Nu går vi tjugo i 7.. Först lämnar vi Ludde och sen vidare till fritids och jobb :) Fan va jag trivs här i Uppsala.. Eller rättare sagt VI trivs :) Är sååå glad över att vi äntligen fick tag på en lägenhet här så vi kunde flytta tillbaka.. LIKE, LIKE, LIKE =)

Nåt annat som jag verkligen gillar är att jag fått kontakt med en kille som säljer canada goose jackor BILLIGT.. skit sugen på att köpa en.. Skulle jag passa i denna????
                   

Kommentarer

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback