Toppen :)

Fan va lycklig jag är :) Jag har hittat en underbar familj som Ludde är hos när jag jobbar.. Hur gulliga som helst och det går jätte bra. Ludde trivs jätte bra där och det känns så tryggt för mig och Kevin. Kvinnan i familjen är en fd kollega till min moster Gerd så det va hon som tipsade om dom :) Och jag är sååå glad för det, tack moster <3 Han har vart där två gånger nu och fler ska det bli ;) Dom bor ca 3-4 minuter i från oss och det är ju toppen. Plus att dom bor mot skolan.. Så vi går ju alltid förbi där på morgonen.. Nej fan va skönt det känns. Nu slipper Ludde sitta och pipa på jobbet.. Tråkigt för dom på jobbet men han följer säkert med mig nån gång.. Man kan ju inte ta förgivet att Eva och Bengt kan varje gång jag behöver hundvakt.. Vi tar en dag i taget.. På tisdag ska han dit iaf.. Och på tisdag ska vi på utvecklings samtal i skolan ang Kevin. Ska bli kul att få höra om min älskade son. Jag vet att det går bra för honom, men det finns saker som han behöver träna på.. Jag hoppas han kan det som man ska kunna för att börja i 3:an i höst.. Men tror jag :) Är så glad över att vi flyttade från Alunda. Tänker på det varje dag.. Jag vill inte ens tänka på hur det hade slutat för Kevin om vi hade bott kvar :( Han mår sååå mycket bättre nu och det går så bra.. Man ser verkligen skillnad.. Det gjorde man väldigt snabbt.. Hans fröken är bra och fast jag fortfarande saknar Harriet så är jag jätte nöjd med Stina :) För att inte prata om Jonas, assistenten.. Hur bra för Kevin som helst.. Dom kommer otroligt bra överens och Kevin tyr sig mycket till honom. Dom gillar varandra och det är viktigt.. Helgen då.. I fredags jobbade jag först till halv två sen träffade jag Eleonor.. Anders och Kevin åkte till mamma för att hjälpa Sandra med hennes dator.. Efter det vart det kväll och vi va bara hemma. I lördags (igår) så åkte vi iväg till Java och käkade skit god mat, och satan va mätta vi blev.. Vi hade köpt lite chips och sånt men vi orkade inte ens tänka tanken att öppna påsen haha.. Kollade på film och gjorde natt ganska tidigt.. Idag (söndag) så har det ännu inte hänt nåt :) Vi ska till mamma och fortsätta med Sandras dator.. Vet inte riktigt när men snart tror jag.. Anders snackade nåt om att han ville åka och kolla på nån mobil.. Vi får se.. I natt kanske min syster Sandra ska sova hos oss.. Vi får se vilket humör hon är på ;)


                                               SVAR TILL ANNICA!!!


Varför jag inte frågar dig ang att passa Ludde? Ärligt talat så tänkte jag inte på att fråga dig, men med tanke på att du inte kunde passa Kevin (som är 9 år och klarar sig i stort sätt själv) i några timmar fast du först sagt ja, så är det väl svårare och jobbigare att passa en hund från morgon till eftermiddag? Och om jag känner dig rätt så brukar väl inte du gå upp kvart i sju på morgonen??? Och även om du hade gjort det gratis så är det inte det viktigaste för mig när det gäller min älskade hund..


Kommentarer

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback