Borta bra men hemma bäst :)

Nu är jag äntligen hemma. Har haft det bra. Vart väldigt lugnt och skönt, men som sagt borta bra men hemma bäst :) Åkte med morgon tåget kl 7.41 och va i Uppsala 8.55. Ludde har nog längtat hem :) Han ligger och sover så skönt i soffan så. Efter skolan så kommer Kevin hem också. Gud va jag har saknat den ungen <3 Och jag vet att han har saknat mig också :p Vi har skickat sms och pratat i telefonen dom här dagarna och jag vet att Kevin har längtat tills det ska bli fredag :) Vi ska mysa jätte mycket. Många pussar och kramar blir det. Min fina underbara älskade Kevin <3 Det har gått jätte bra i skolan också och det gör mig glad. Och läxorna har han skött också. Duktiga prinsen. Och han har haft det jätte bra hos moster Gerd. Jätte snällt att han kunde vara där så jag kunde hjälpa till hemma hos moster Tessan. Nu har hon kommit hem från sjukhuset, kom hem igår kväll. Hon mår efter omständigheterna bra. Hon är ju såklart väldigt trött och har ont men hon mår bättre och bättre för varje dag. Nu håller vi tummarna att hon klarar sig hemma och inte behöver åka tillbaka till sjukan. Det har gått jätte bra och ta hand om min kusin William. Han har vart så snäll så :) Vi har gått och handlat, gått ut med hundarna, lagat mat, städat, bakat och kollat på film. Vi har haft det så mysigt så. Lite tråkigt att behöva åka hem. Träffar ju inte dom så ofta :( Det har gått jätte bra med hundarna också. Dom kom bra överens. Lite bråk har det vart men ingen fara..
Idag är det fredag och i helgen ska jag jobba :) Kevin ska ev vara med sin morbror. Annars blir det Anders. I morgon är det kalas också :) Det är Rickard som har fyllt år. Ska bli kul. Åker dit efter jobbet..

Kommentarer

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback