*** HELLO ***

Då va det dags att blogga lite igen då.. Är grymt sugen på att ta efter min vän Sanna och skriva 30 dagar/30 sanningar.. Men jag är ju så dålig på att komma ihåg att blogga så skulle jag klara 30 dagar?? Nja vi får väl se.. Jag förstår inte dom som orkar skriva flera inlägg per dag.. Vad får dom allt ifrån? Jag har typ aldrig nåt att skriva om hahaha.. Idag har jag iaf jobbat. Jobbar kväll i morgon och sen ledig i 2 dagar. Efter det blir det en jobbar helg.. Gillar inte att jobba helg, men ibland så måste man göra saker som är mindre roliga.. På helgerna så vill jag vara hemma med Kevin och även träffa mina vänner.. Men jag va ju ledig i helgen som var och herre gud vilken helg :) Vi börjar med fredagen.. Jag coh Kevin åkte och hälsade på hans pappa.. hade jätte trevligt där och för en gång skull så bråkade inte jag och pappan.. Känns jätte bra. Och i lördags kom Sanna och Emelie hem till mig. Vo käkade pizza och drack en massa gott ;) sen vart det utgång och vi hamnade på Etage. Kom väl hem strax efter fyra på morgonen hihihi.. Länge sen man va på krogen och MYCKET länge sen man kom hem så där sent.. Eller tidigt?? Jaha.. Och i söndags, alltså igår, va jag bara hemma.. Plockade undan efter oss party-tjejer :) När jag och brudarna va ut så va Kevin med sin morbror. Tack snälla lillebror för hjälpen <3 Jag vet inte vad jag skulle göra utan hans hjälp. Både när det gäller Kevin och Ludde. Han ställer upp i både vått och torrt. Älskade lillebror. Han betyder så jäkla mycket för oss. Det gör hela min familj men just nu känner jag för att lyfta fram min bror lite =) Det behöver han <3 Bjuder på en bild från i lördags..

                  

Kommentarer

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback