Tråkiga söndag

Helgen är slut och om 2 dagar börjar Kevin i skolan igen :) Jullovet har verkligen gått jätte fort. Men dom hinner inte gå speciellt länge innan det är lov igen. Denna gång sportlov.. Kevin tycker det ska bli roligt att skolan börjar. Och det tycker jag är bra. Det är verkligen ett bra tecken ;) På sportlovet så kommer nog Kevin "bo" nere vid skridskobanan. Han fick ju skriller i julklapp och gissa om han vart glad :) Det är bra att han hittar nåt som han tycker är roligt.. Just nu sitter han och kollar på barn-kanalen. Ska lägga han i badet snart.. Ikväll blir det till att lägga sig tidigt för Kevin. Skolan börjar ju som sagt snart och då blir det tidiga mornar igen.. Och jag börjar att jobba på onsdag. Ska bli underbart. Så jobbigt att va hemma :( Min axel mår mycket bättre nu och det känns jätte skönt.

Vad har jag gjort dom senaste dagarna? Eleonor har vart här i stort sett varje dag ;) I fredags va jag och Kevin hem till Sanna och hennes barn. Hade en jätte bra dag med dom. Barnen lekte och vi vuxna pratade av oss. Åt en jätte god hemmagjord pytt i panna och Sanna hade gjort suuuuper goda chokladbollar.. Dom va verkligen skit smarriga ;) Efter flera timmars mys så kom Anders och Ludde och hämtade oss. Åkte och handlade lite på Willy´s och sen for vi hem. Eleonor och hennes son Rickard kom över :) Kevin och Rickard satt och spelade x-box 360 och jag satt och snackade skit med Eleonor och Anders. Drack te gjorde vi också.. Nu har inte Eleonor vart här på 2 dagar och jag saknar henne :( Man blir lätt van vid saker och ting :p

Nu blir det lite tv :)

Kommentarer
Skrivet av: Maria Davidsson

Skönt att axeln blivit bättre och att få komma igång med rutinerna igen efter ledigheten

2011-01-09 | 19:33:27
URL: http://davidoffs.blogg.se/

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback