Choklad in my face :)

Idag va jag och gjorde ett syntest. Ska börja övningsköra. Det är fan på tiden.. Ska börja samtidigt som min lillebror :) Hoppas jag får före honom ;) Testet gick bra. Klarade mig precis, så jag slapp använda glasögon vid bilkörning.. Jag har ju glasögon som jag ska ha när jag kollar på tv, läser och sitter vid datorn.. Men jag trodde att synen hade blivit sämre.. Lillebror klarade sig också.. Efter syntestet så åkte jag och syrran Sandra ner till stan och mötte upp mamma och Emma.. Gick till vikingline för att kolla lite priser på kryssningar.. Efter det blev det en fika och sen in på Åhléns. Där köpte jag några ansiktsmasker i olika "smaker"..

I kväll hade jag, syrran Emma och Kevin en mys kväll :) Hade en ansiktsmask gjord utav bla choklad, sen hoppade syrran och jag ner i ett skumbad :) Tända ljus i hela badrummet :) Så mysigt.. Syrran Sandra ville inte ha nån mask, men däremot så hade hon hårfärg i håret som jag satte i åt henne.. Så nu är hon rödhårig :) Det blev jätte fint. Just nu är håret fortfarande blött så jag lägger upp en bild i morgon..

I morgon ska jag försöka få tag på min handläggare på försäkringskassan IGEN !!! Verkar inte som om jag kommer att få några pengar denna månad, varför vet jag inte.. Men idag har jag försökt ringa flera gånger och jag har lämnat meddelande.. Hon har inte ringt upp.. Så jävla dåligt.. Jag är beroende av mina pengar.. Om jag inte får tag på henne i morgon så får någon annan hjälpa mig..

Nu ska jag ut med Ludde och sen vänta på att Åsa ska ringa :)

Kommentarer
Skrivet av: veronica johansson

Hej gumman :) F-kassan är inte kända för att vara snälla :(

Vad kul! ska du börja med krkortet? :)

Jo det var 2 ungar, men jag har inte sett dom sen den ena ungen blev dödad :( Hoppas bara att inte alla blev uppätna :( Känns skit tråkigt faktiskt. Dom har ju vart som husdjur.

Önskar dig en fin dag. kramizzar från Laxne

2011-07-26 | 12:34:51
URL: http://blogg.mama.nu/wavva/
Skrivet av: Linda

Läste nu att det ska bli körkort. Vad kul!

2011-08-20 | 19:19:10
URL: http://lethenstrom.blogg.se/

Säg din mening :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Var hittar jag dig ? ;


Kommentar:


Trackback